SIDE

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 4685 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Side. Meer weten? Ontdek meer

24 jun 2026 om 22:11 Was goed
22 jun 2026 om 13:48 Super lekker eten en zeer tevreden over de service
21 jun 2026 om 21:12 Twee uur zitten wachten, onbereikbaar. Kreeg een cola ‘erbij’ voor een bestelling van bijna €50,- Echt slecht.
21 jun 2026 om 20:14 Vlees leek opgewarmd uit de oven, friet slap en niet vers, tas zat onder de olie